Ustawienie stoiska na targach i imprezach specjalistycznych może być skutecznym sposobem promowania swojej firmy do określonej grupy odbiorców. Uczestnicy nie tylko widzą nazwę firmy, mogą zatrzymać się i porozmawiać z personelem, ale także mogą wchodzić w interakcje z produktami z pierwszej ręki.
Organizowanie i planowanie stoiska na targach trwa miesiące przygotowań. Wymaga to zabezpieczenia miejsca na targach, zaprojektowania materiałów na stoisko, pozyskania produktów i artykułów promocyjnych na stoisko. Pokazy są dużą inwestycją zarówno w czas, jak i pieniądze. Aby upewnić się, że otrzymasz najlepszy zwrot z inwestycji, oto niektóre z naszych najlepszych wskazówek, które mają wielkie targi.
Przed każdym wydarzeniem, Twój zespół musi mieć pomysł na to, czego oczekujesz od imprezy. Na przykład:
Po pokazie porównaj to, co osiągnąłeś z tym, czego oczekiwałeś, abyś mógł zmodyfikować swoje inwestycje na przyszłe pokazy i ocenić, czy koszt pokazu był tego wart.
Duże targi mogą być męczące dla uczestników. Wykorzystaj to jako okazję do przyciągnięcia odwiedzających do swojego stoiska poprzez zapewnienie mile widzianych przekąsek i napojów. Miej znak firmowy na wodzie lub przekąskach, które rozdajesz, aby przypomnieć uczestnikom, skąd pochodzą te przedmioty.
Miej plan mediów społecznościowych w miejscu do angażowania odwiedzających stoisko, aby uzyskać jak najwięcej z czasu na pokazie. Sposoby, w jakie można korzystać z mediów społecznościowych obejmują oferowanie nagród dla osób, które:
To, w co ubierają się gospodarze stoiska, powinno odzwierciedlać markę firmy i promowane przez nią produkty. Na przykład, jeśli odwołujesz się do młodej i bystrej demografii, t-shirty lub koszulki polo są bardziej odpowiednie niż garnitury. Upewnij się, że niezależnie od tego, co wybierzesz, Twój personel będzie mógł wygodnie nosić to przez cały dzień.
Targi mogą wiązać się z długimi godzinami pracy przez wiele dni. Aby zapobiec wypaleniu się, zaplanuj harmonogram dla wszystkich pracowników, aby każdy wiedział z wyprzedzeniem, kiedy dostaną lunch, obiad i przerwy na przekąski. Dzięki temu zawsze będziesz miał pełne pokrycie i każdy będzie miał czas na jedzenie i naładowanie baterii.
Wspaniałe produkty promocyjne pomogą uczestnikom zapamiętać Twoją markę po opuszczeniu imprezy. Kluczem do produktów promocyjnych jest oferowanie takich, które ludzie faktycznie zachowają, a nie takich, które wyrzucą zaraz po opuszczeniu imprezy. Niektóre z najczęściej przechowywanych artykułów promocyjnych to:
Wiele może pójść nie tak między czasem wyjścia z pracy i ustawić swoje stoisko targowe. Sprzęt i materiały marketingowe mogą ulec uszkodzeniu lub konfiguracja nie jest tym, co sobie wyobrażałeś. Dodatkowe materiały, które powinieneś rozważyć, to m.in: