• 19 kwietnia 2024

Ustawienie stoiska na targach i imprezach specjalistycznych może być skutecznym sposobem promowania swojej firmy do określonej grupy odbiorców. Uczestnicy nie tylko widzą nazwę firmy, mogą zatrzymać się i porozmawiać z personelem, ale także mogą wchodzić w interakcje z produktami z pierwszej ręki.

Organizowanie i planowanie stoiska na targach trwa miesiące przygotowań. Wymaga to zabezpieczenia miejsca na targach, zaprojektowania materiałów na stoisko, pozyskania produktów i artykułów promocyjnych na stoisko. Pokazy są dużą inwestycją zarówno w czas, jak i pieniądze. Aby upewnić się, że otrzymasz najlepszy zwrot z inwestycji, oto niektóre z naszych najlepszych wskazówek, które mają wielkie targi.

1. Ustal cele i oczekiwania przed imprezą

Przed każdym wydarzeniem, Twój zespół musi mieć pomysł na to, czego oczekujesz od imprezy. Na przykład:

  • Ile osób spodziewasz się, że wpadnie na targi?
  • Ile leadów spodziewasz się zebrać?
  • Ile wzmianek pojawi się w mediach społecznościowych?

Po pokazie porównaj to, co osiągnąłeś z tym, czego oczekiwałeś, abyś mógł zmodyfikować swoje inwestycje na przyszłe pokazy i ocenić, czy koszt pokazu był tego wart.

2. Zaoferuj przekąski i napoje

Duże targi mogą być męczące dla uczestników. Wykorzystaj to jako okazję do przyciągnięcia odwiedzających do swojego stoiska poprzez zapewnienie mile widzianych przekąsek i napojów. Miej znak firmowy na wodzie lub przekąskach, które rozdajesz, aby przypomnieć uczestnikom, skąd pochodzą te przedmioty.

3. Wykorzystaj media społecznościowe

Miej plan mediów społecznościowych w miejscu do angażowania odwiedzających stoisko, aby uzyskać jak najwięcej z czasu na pokazie. Sposoby, w jakie można korzystać z mediów społecznościowych obejmują oferowanie nagród dla osób, które:

  • Oznaczają Cię lub wymieniają Twój hashtag na kanałach mediów społecznościowych, takich jak Twitter lub Instagram
  • śledzenie na LinkedIn lub Facebooku
  • Zapiszą się do firmowego newslettera

4. Noś odpowiedni strój

To, w co ubierają się gospodarze stoiska, powinno odzwierciedlać markę firmy i promowane przez nią produkty. Na przykład, jeśli odwołujesz się do młodej i bystrej demografii, t-shirty lub koszulki polo są bardziej odpowiednie niż garnitury. Upewnij się, że niezależnie od tego, co wybierzesz, Twój personel będzie mógł wygodnie nosić to przez cały dzień.

5. Opracuj harmonogram stoiska

Targi mogą wiązać się z długimi godzinami pracy przez wiele dni. Aby zapobiec wypaleniu się, zaplanuj harmonogram dla wszystkich pracowników, aby każdy wiedział z wyprzedzeniem, kiedy dostaną lunch, obiad i przerwy na przekąski. Dzięki temu zawsze będziesz miał pełne pokrycie i każdy będzie miał czas na jedzenie i naładowanie baterii.

6. Przygotuj wspaniałe produkty promocyjne

Wspaniałe produkty promocyjne pomogą uczestnikom zapamiętać Twoją markę po opuszczeniu imprezy. Kluczem do produktów promocyjnych jest oferowanie takich, które ludzie faktycznie zachowają, a nie takich, które wyrzucą zaraz po opuszczeniu imprezy. Niektóre z najczęściej przechowywanych artykułów promocyjnych to:

  • Kubki termiczne
  • Długopisy
  • Notatniki
  • Pendrive'y

7. Bądź dodatkowo przygotowany, przynosząc kopie zapasowe

Wiele może pójść nie tak między czasem wyjścia z pracy i ustawić swoje stoisko targowe. Sprzęt i materiały marketingowe mogą ulec uszkodzeniu lub konfiguracja nie jest tym, co sobie wyobrażałeś. Dodatkowe materiały, które powinieneś rozważyć, to m.in:

  • Kable zasilające/ przedłużające
  • Dodatkowe znaki i banery
  • Dodatkowe produkty i przedmioty promocyjne

Top